Tuesday, October 18, 2016

Sagteware Quality Engineering Opleiding

Sagteware Quality Engineering Opleiding Hierdie kursus is gebaseer op die ASQ liggaam van kennis en bied 'n omvattende aanbieding van alle aspekte van sagteware gehalte ingenieurs - ter voorbereiding vir die gesertifiseerde sagteware Kwaliteit ingenieur (CSQE) eksamen. 'N eksamen word deur ASQ twee keer per jaar in Junie en Desember. Die grondbeginsels bespreek sal jou begrip van die ontwikkeling van sagteware proses en bestuur vir deurlopende verbetering te verbeter. 'N Bewese CSQE Opknappingskursus is beskikbaar op-lyn vir diegene wat beplan om die semi-jaarlikse ASQ sertifisering eksamen te neem. getuigskrifte & Quot ;. Robin gebruik praktiese voorbeelde uit haar ervaring om die CSQE BOK dek. Ek nie net geleer genoeg om die eksamen te slaag, ek opgedoen het ook waardevolle kennis dat ek sal gebruik om my maatskappy se QA span groei & quot. Gary Shiring Sr sagteware toets ingenieur, Pennsylvania & Quot ;. Die IQPS CSQE klas was nuttig in die gapings wat bestaan ​​tussen die CSQE Primer en my bedryf kennis en ervaring & quot te vul. CMJ, sagteware Kwaliteit ingenieur - Unie Skakel Signal, Inc. Pennsylvania & Quot ;. Robin se werk ondervinding en kennis, tesame met die klas styl leeromgewing, met dien verstande my met die gereedskap wat ek nodig het om 'n gesertifiseerde sagteware Kwaliteit ingenieur word. Dankie Robin & quot!;


No comments:

Post a Comment